Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. maj 2004 - 21:40 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

spil til min nokia 6230

Hvor kan man få gratis spil til sin nokia 6230?
Avatar billede dextor Nybegynder
21. maj 2004 - 21:49 #1
MANGE steder... Næsten alle javaspil man kan finde er lavet til Nokia Series40-platformen (den de fleste Nokia'er bruger, inkl. 6230).

Øjeblik så finder jeg nogle links til dig..
Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. maj 2004 - 21:50 #2
okay...
Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. maj 2004 - 21:53 #3
hmm,,, finder du nogen eller hvad?
Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. maj 2004 - 21:58 #4
kommer du med de links?
Avatar billede dextor Nybegynder
21. maj 2004 - 22:02 #5
undskyld det tog lidt tid.. men her er nogle sider du skal gå ind på via wap(csd eller gprs) på din mobil:
(Du skal have wapopsætning på din mobil for at du kan hente dem, hvis ikke du har kan du lige skrive din operatør og abonnement så fortæller jeg dig hvor du kan finde en opsætning ok?)

http://zap.to/wap2nokia <--masser af gratis spil
http://www.xboot.de/wap/ <--side med ét gratis spil som hedder Dark Emperor
http://www.xgryde.dk/wap.wml <--masser af gratis spil, ringetoner, billeder mm.

kommer med flere links hvis jeg finder nogle..
Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. maj 2004 - 22:05 #6
det er okay... tak for det....!
har du ellers nogle fede programmer til mobilen?
Avatar billede dextor Nybegynder
21. maj 2004 - 22:07 #7
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=ser3

dette link er IKKE en wapside men en du skal åbne i din internetbrowser - både spil og programmer
Avatar billede dextor Nybegynder
21. maj 2004 - 22:10 #8
her kan du få et gratis søgeprogram hvor du kan se ruteplaner og søge på eniro osv.: http://www.eniro.dk/omeniro/mobil/download/
Avatar billede dextor Nybegynder
23. maj 2004 - 22:34 #9
takker for points :)
Avatar billede rixi60 Nybegynder
25. maj 2004 - 17:10 #10
det var så lidt... og tak for hjælpen
Avatar billede maria79 Nybegynder
20. juni 2004 - 13:16 #11
Hejsa. Jeg så lige de der links til spil... men jeg har et spørgsmål. Der står at de er gratis- passer det? For jeg vil da gerne ha nogen spil men er bange for at få en kæmpe regning næste gang. Betaler jeg kun for at være på den tid jeg downloader dem?
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 13:27 #12
maria79 > Ja, du betaler kun for den tid du er på WAP, hvilket ikke er særlig meget, især ikke hvis du bruger GPRS. Højst et par kroner, og i hvert fald MEGET billigere end hvis du skulle købe dem andre steder.
Avatar billede maria79 Nybegynder
20. juni 2004 - 13:29 #13
Det var godt nok hurtigt. Meget imponeret over hurtigt svar. Jeg ved godt at jeg spørger dumt nu igen men jeg kan se at jeg har sendt ialt 122 915 B og modtaget 567 247 B. Hva skal det så sige? Hvordan f..... regner jeg den ud??? Hvor meget er det ca? På forhånd 1000 tak for hjælpen. Sidder lige og eksperimenterer med min nye tlf. Den er sjov jo!
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 14:50 #14
Det svarer til ca. en halv mb, dvs. 5-6 kr. hvis du har CBB Mobil/telmore mener jeg hvis det var det du mente.....
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 14:54 #15
(B=Byte, KB=Kilobyte, MB=Megabyte osv)
1.000B = 1KB
10.000B = 10KB
100.000B = 100KB = 0,1MB
1000.000B = 1000KB = 1MB (tror jeg det er...)

Priser:

CBB Mobil: 9,99 kr. pr.mb.
Telmore: 10 kr. pr.mb.
TDC Mixit: 20kr. pr.mb.
Telia Xpress (+de fleste af deres andre abonnementer) = 40 kr. pr.mb. (DYRT)
Sonofon og div. andre abonnementer: 25 kr. pr.mb.
Avatar billede maria79 Nybegynder
20. juni 2004 - 14:55 #16
Jeg har telia express og der giver jeg vist 0,40 kr pr 10 kb... men jeg fatter overhovedet ikk det med mb og kb og b... men det vil sige at en b er mindre end end kb og en mb er større end en mb??? Eller hva?? Sorry hvis jeg kludrer helt rundt i det nu!!
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 14:57 #17
er ikke 100% sikker, kig på din operatørs hjemmeside...

Kan godt være at jeg har misforstået dig, men bare skriv hvis der er noget......
Avatar billede maria79 Nybegynder
20. juni 2004 - 14:59 #18
Okay havde ikk set din sidste besked... men 1000 tak for hjælpen men det med de tal fatter jeg ikk helt endnu. Vil det sige at jeg har brugt for ca. hvad ja??? Totalt talblind! Men ellers må jeg jo bare vente spændt på regningen.
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 15:00 #19
Så har det kostet dig omkring 20kr. i alt indtil videre.... :o

håber at du fik hentet en masse.....
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 15:02 #20
nårh sorry.. De 20 kr. er AL din trafik, altså alt det du har surfet, for har i alt kostet de 22-23 kr.

(Medmindre du har nulstillet GPRS-tælleren..)
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 15:03 #21
Kort sagt: Du har surfet for omkring 20 kr. siden du fik din telefon!!!
Avatar billede maria79 Nybegynder
20. juni 2004 - 15:03 #22
Ja det gjorde jeg da. Okay jeg forstår det måske så. Det vil sige at du skrev at det jeg havde hentet er ca en halv mb. Hvilket vil sige at det er 20 kr ca hvis jeg giver 40 kr pr mb! Juhuuuuu nu fatter jeg det! Den sku lige fise ind. Har også været til festival hele weekenden. Måske er det derfor! Tak skal du ha! Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede maria79 Nybegynder
20. juni 2004 - 15:06 #23
Okay skide godt! Jeg har ikk nulstillet den. Men betaler man både for sendt og modtaget så?
Avatar billede dextor Nybegynder
20. juni 2004 - 15:07 #24
Ja, det koster 40kr. pr MB med Telia Xpress.
Mener at man lægger modtaget+sendt sammen for at regne det ud, men jeg er ikke sikker.

Det er ligemeget med points, jeg klarer mig.. =)