Avatar billede peter1234 Nybegynder
21. maj 2004 - 19:40 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Nec 2500 DVD brænder kan ikke læse alle filer den selv har brændt

Jeg har monteret en NEC 2500 DVD-brænder i et eksterent USB kabinet Problemet er at brænderen ikke kan læse alle filer på DVD'en den selv har brændt når filen har et selvstændigt icon for det pågældende program, så låser brænderen og prøver man at gå tilbage viser den at alle mapper er tomme eller at der slet ikke er nogen filer på DVD'en. Jeg er nød til at slukke og tænde for brænderen på Usb-kabinettet for at komme i kontakt med den igen.Jeg kan heller installere fra DVD-brænderen
Den brændte DVD kan læses i internt DVD-drev uden problemer
Brænder er sat til master ved installation i USB kabinet. Drivere var ikke nødvendig.
5 forskellige DVD-medier er prøvet med samme resultat.
MS XP-Home Fuldt opdateret.
Intel P.4 2,6
768 mb ram.
Audio er ikke tilsluttet fra DVD-Brænder
Jeg håber at der er en der har en løsning eller kan fortælle om det er drevet der er fejl på.
Mvh Peter
Avatar billede peter1234 Nybegynder
21. maj 2004 - 19:43 #1
Jeg mener: Jeg kan heller ikke installere fra DVD-Brænderen
Mvh Peter
Avatar billede peter1234 Nybegynder
31. maj 2004 - 03:46 #2
lukker

Mvh Peter
Avatar billede peter1234 Nybegynder
02. juni 2004 - 22:47 #3
Fejlen er fundet, det var softwaren der var skurken. jeg flyttede USB stikket og problemet var løst