Avatar billede lavridsen Nybegynder
21. maj 2004 - 16:02 Der er 4 kommentarer

shop: scannet - dandomain - eller andet ?

Hejsa,

Kan jeg få lidt tips om hvem der er bedst til at levere en færdig e-shop ? Jeg har kikket på dandomain og scannet, men har svært ved at se mange forskelle..

På forhånd tak..

Allan Lavridsen
Avatar billede moskjaer Nybegynder
21. maj 2004 - 16:04 #1
Avatar billede retep Nybegynder
21. maj 2004 - 16:26 #2
Du er også meget velkommen til at kigge på vores løsning:

http://www.atorbital.com/

Mvh
Retep
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2004 - 20:55 #3
jamn så kan jeg foreslå at i smutter et kort øjeblik forbi www.pezzo.net. eller sender mig en mail på ,martin@pezzo.dk, så skal jeg gerne give dig en rundvisning og et tilbud.
Avatar billede voirsous Nybegynder
22. maj 2004 - 16:27 #4
Hvad skal du kunne i den shop, hvilket prisleje, hvilke muligheder skal der være, er ting vi skal have vide før vi kan give dig det godt svar. Simpelthen hvad ligges der vægt på - og hvad vil du ofre i kroner og øre?

Nu er jeg ikke helt upartisk - så jeg smider et link til min egen løsning ;)
http://www.ebutik.ein.dk - denne løsning falder lidt uden for de andre. Shoppen kører på vores server, og prisen er 1% af butikkens samlede salg. men se mere på linket - eller kontakt mig: casperstbk@yahoo.dk

Vi tager os af det tekniske - så kan du sælge tingene.

Vh. Casper