Avatar billede toleranzen Nybegynder
21. maj 2004 - 15:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med tilpasning af eGroupWare/phpGroupWare søges

Projekt med tilpasning af eGroupWare haves. Vi er selv gået lidt i stå med det og har ikke tid til at sætte os ind i det.

Mvh,
Toleranzen.
Avatar billede cybermike Nybegynder
21. maj 2004 - 16:26 #1
Kraever i en der har erfaring med eGroupWare eller kan i bruge en som godt vil saette sig ind i det til opgaven?

Refferencer: http://www.cybermike.dk
Avatar billede toleranzen Nybegynder
21. maj 2004 - 16:32 #2
eGroupWare er desværre ret langhåret at sætte sig ind i, så der er ikke tid og råd til at betale en PHP-udvikler for det.
Avatar billede cybermike Nybegynder
29. maj 2004 - 20:40 #3
Nu naevnte jeg ikke noget om at i skulle betale for at jeg saetter mig ind i det, i skal self. kun betale for det arbejde jeg rent faktik udfoerer for jer.

Kontakt mig paa ekim@unifix.org
Avatar billede toleranzen Nybegynder
30. maj 2004 - 10:03 #4
Desværre er projektet lukket, der gik lige et par dage for meget.