Avatar billede bamberg Nybegynder
21. maj 2004 - 12:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kæmpeikoner

Jeg har lige pludselig fået kæmpeikoner på min skærm, såledesat computeren faktisk ikke kan bruges.Alle programmer og skærmbilleder er ligeledes kæmpestore og jeg kan slet ikke bruge mine programmer. Hvordan kommer jeg tilbage i normaltilstand?
Avatar billede ferdinand.k Mester
21. maj 2004 - 12:23 #1
prøv at undersøge hvad din opløsning er på skærmen! højreklik på et tomt område på skrivebordet, og tryk egenskaber. her har du mulighed for se hvilken opløsning du har...
Avatar billede bamberg Nybegynder
21. maj 2004 - 12:27 #2
Det er netop et af de mange problemer. Jeg kan ikke se hvilken skærmopløsning jeg har fordi billedet er så stort at jeg ikke kan læse så langt ned. Og der er ingen mulighed for at scrolle......
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2004 - 12:31 #3
Åben i fejlsikkert tilstand og reset dine indstillinger.
Avatar billede bamberg Nybegynder
21. maj 2004 - 12:39 #4
Hvordan gøre jeg så det? Altså pbne i fejlsikkert tilstand osv?
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2004 - 13:06 #5
holder f5 nede under opstart. Så höjreklikker du på skrivebordet og sätter dine indstillinger.
Avatar billede bamberg Nybegynder
21. maj 2004 - 13:58 #6
Jeg har nu løst problemet på anden måde, men det var i fejlsikkert tilstand (og så fjerne skærmkort, så jeg vil gerne give pointene til michael. vil du svare?
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2004 - 13:59 #7
OK godt at det virker.
Takker.
//Michael
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2004 - 13:59 #8
Svar ;o)