Avatar billede roly Nybegynder
21. maj 2004 - 03:55 Der er 9 kommentarer

Radeon 9800pro 128mb

Jeg har lige købt et Radeon 9800pro 128mb Club3D, før havde jeg et Geforce 2 (!?!) men sagen er at jeg havde bedre fps med mit geforce 2 fks i CS havde jeg 60 fps med mit gamle geforce2 nu har jeg kun 30 fps med mit nye Radeon 9800pro og i warcraftIII kan jeg, når der er mange, sidde og tælle min fps !
Nogen der har et godt bud på hvad det kan være galt med min com ?
Har en Pentium 4 2.6 GHZ
512 DDR ram pc2700
MSI 845PE Max2-R (MS-6704 v1.0)(6 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 3 DIMM, Audio)
Hvis i mangler mere info spørger i bare
Sender mit kort tilbage hvis det her ikke hjælper !
Avatar billede c-holst Novice
21. maj 2004 - 08:19 #1
hvad gjorde du inden du skiftede kortene.

ellers prøv dette.
prøv følgende. Start din maskine op i fejlsikret ved at trykke f8 under boot

afinstaller nu driverne i tilføj fjern programmer
slet grafikkortet i enhedshåndteringen

genstart almindeligt
og læg din xp cd i drevet og skrive følgende kommando i KØR
sfc /scannow    husk mellemrummet før  /
retter små fejl i systemet

genstart  almindeligt og installer den driver du i forvejen har hentet.
www.ati.com
Avatar billede c-holst Novice
21. maj 2004 - 08:20 #2
genstart almindeligt
og læg din xp cd i drevet og skrive følgende kommando i KØR
sfc /scannow    husk mellemrummet før  /
retter små fejl i systemet

hvis du bruger xp *S*
Avatar billede faramir Nybegynder
21. maj 2004 - 12:24 #3
Opdater din driver fra ati's hjemmeside... Kunne godt lyde som om det er driveren. Jeg havde samme problem med cs med en gammel driver.
Avatar billede roly Nybegynder
21. maj 2004 - 13:37 #4
hvad mener du med hvad jeg gjorde inden jeg skiftede kortene ?

Jeg har lige formateret... derfor jeg har ventet med at spørge folk hvad der kunne være galt.
Og nej jeg bruger ikke XP :F
Avatar billede c-holst Novice
21. maj 2004 - 13:39 #5
det var hvad jeg spurgt efter. hvilken OS bruger du så?
Avatar billede roly Nybegynder
21. maj 2004 - 14:05 #6
sry, jeg bruger win2k
Avatar billede c-holst Novice
21. maj 2004 - 17:18 #7
prøv kommandoen alligvel.
ellers kan du prøve bare at skrive sfc
Avatar billede roly Nybegynder
21. maj 2004 - 21:51 #8
Har jeg gjort nu det hjalp ikke noget.. :(
men jeg rodede lige lidt inde BIOS og der stod der at min AGP var på 1 ? er det normalt ?
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:00 #9
Det er vel ikke helt normalt, kan du ikke hæve den til det dit grafikkort understøtter?