Avatar billede severuz Nybegynder
21. maj 2004 - 00:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virus? eller hvad katten sker der?

hej

Jeg har i dag fået en film ned fra nettet idag der ikke virker som den skal. den kan ikke åbnes.

Der kan hellere ikke slettes da en anden bruger bruger den.

Har scanet den med norton 2003 helt nye def.. den finder intet.

har genstartet 3 gange ingen forskel.

forstå ikke helt hva der sker.. vær søde at hjælpe hvis i kender noget til problemet!!!
Avatar billede severuz Nybegynder
21. maj 2004 - 00:42 #1
mente fil istedet for film.. og så har jeg selvfølgelig ingen ide om hvem denne anden bruger er..
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. maj 2004 - 00:45 #2
det er nok dig selv, fordi at windows ikke har lukket den ned ordenligt
prøv at genstarte og så slette den
Avatar billede buddy45 Juniormester
21. maj 2004 - 00:45 #3
Prøv at slette den fra en commando prompt.
Avatar billede nimoha Nybegynder
21. maj 2004 - 00:46 #4
Har du prøve at slette filen i fejlsikret tilstand (f8 ved opstart) ?
Avatar billede nimoha Nybegynder
21. maj 2004 - 00:48 #5
*prøvet
Avatar billede victor-1 Nybegynder
21. maj 2004 - 01:04 #6
Læs her om programmet som kan hjælpe -
http://spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete

Her et direkte link til programmet -
http://www.docsdownloads.com/dr-delete.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2004 - 01:29 #7
Det lyder som om downloadningen gik galt og da det sikkert er en avi fil, vil windows forsøge at læse hele filen og låser dermed filen.
Der er et fix til det problem her:
http://www.tweakxp.com/tweak1467.aspx
(det er et rimeligt kendt problem)

Ovenstående gælder selvfølgelig kun hvis det er en AVI-film. (jeg havde ikke lige set din kommentar om at det var en FIL og ikke en FILM)
Hvis ikke, så højreklik bundlinien og vælg jobliste. Se efter om programmet er i oversigten over processer. Er det det, så højreklik det og vælg afslut proces. Så skulle du kunne slette det.