Avatar billede nanodead Nybegynder
15. februar 2001 - 00:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

stat

Jeg skal bruge programmet stat ..

men til min store overraskelse kan jeg ikke finde noget steder ..

Jeg giver 100 points for den der kan fortælle mig hvor jeg kan finde det .. og hvordan jeg installere det ..
Avatar billede ironlevy Nybegynder
15. februar 2001 - 00:09 #1
Hvad bruges det til???
Avatar billede seider Nybegynder
15. februar 2001 - 00:37 #2
er du sikker på at det er installeret ?

du kan prøve at lave en

locate stat
ls -Ral |grep stat

Hvis den findes ser du den
Avatar billede driften.dk Nybegynder
05. marts 2001 - 13:18 #3
Der eksisterer 2 \"stat\"-programmer, men om det er dem, du er ude efter, ved du jo nok bedst selv, da du ikke har fortalt noget om hvad de gør. Ud fra de efterfølgende links, skulle du nok kunne smide programmerne på en SUN-æske og få dem til at køre.
Mit bedste gæt er, at det er System Testability Analysis Tool du er ude efter (nederste link).

http://www.devclue.com/code/stat/

http://science.software-directory.com/software-2.cdprod1/017/198.STAT.System.Testability.Analysis.Tool.shtml

Mvh Driften.
Avatar billede ild Nybegynder
23. maj 2001 - 13:07 #4
nu ved jeg ikke lige hvilke oplysninger på mangler men prøv at skrive:

usr/platform/sun4u/sbin/prtdiag -v

mvh