Avatar billede zhb2 Nybegynder
20. maj 2004 - 22:50 Der er 6 kommentarer

site vurdering

JEg vil gerne have jer til at vurder min side... I skal ikke tage indholdet i betragtning men blot, de to side jeg siger...

Den ene side: www.hamza.frac.dk det er forsiden.. i skal bedømme den, og i skal tage højde til at klubbens farver er rød/gul..

Og så denne side: www.hamza.frac.dk/totti.htm

og siden testes kun i øjeblikket... Og der kommer nok også måske et nyt ´banner...!
Avatar billede ok4y Nybegynder
20. maj 2004 - 22:52 #1
teksten er lidt utydeligt men ellers er det ok, måske andre farver :)
Avatar billede mjl Nybegynder
20. maj 2004 - 22:55 #2
Blåt på rødt, er næsten ligeså slemt som grønt på rødt - det må du lave om!

Conrad
Avatar billede mjl Nybegynder
20. maj 2004 - 22:56 #3
...og hvid skrift på din røde bg. vil nok virke bedre - mon ikke?
Avatar billede zhb2 Nybegynder
20. maj 2004 - 22:58 #4
Ja.. Det er rigtigt men den skulle ændres men har ikke lige haft tid for det er et helt andet system det skal ændres i... ! Har tænkt på det... Men hvad synes du ellers?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
21. maj 2004 - 13:33 #5
Du skal sørge for at det er luft ud fra teksten til rammerne på siden det ser ikke pænt ud når det står klisteret op af linjerne
Avatar billede sx-power Nybegynder
22. maj 2004 - 12:17 #6
sider med rød baggrund for normalt ikke folk til at juble med mindre de er meget overskuelige og at teksten står tydeligt så mine råd er:
1. råd (det ultimativt bedste at gøre) skift til en lysere rød farve hvis den absolut skal være rød
2. råd skift farven i tekstboksene så det bliver mere overskueligt ellers fed side ikke så brugervenlig, men indholdet er godt