Avatar billede driver8 Nybegynder
20. maj 2004 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbent kabinet - går det?

Hej.

Lige et hurtigt spørgsmål, sker der noget ved at tage sidebeklædningen af sit kabinet, for at få mere køling. Jeg har en kasse stående udover som skærmer lidt af for støv, men er det nok? Eller kan der ikke ske noget ved at støvet kan komme ind til komponenterne? Kassen jeg har udover dækker hele kabinettet pånær af bagsiden.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. maj 2004 - 13:50 #1
Jeg har det med at splitte kabinettet ad, og sådan har det været i laaaaang tid :-)
Det fungere stadig, og jeg regner ikke med at der sker noget med den..

Der er kommet støv på den (uden at der sker noget), men det kan man fjerne hvis man vil.. Det er nok bedst, hvis der ikke kommer støv der inde, f.eks. ved køleren..

Du kan bare putte noget på toppen, af det åbnede kabinet.. støv plejer gerne at falde nedad (men kan også komme fra siden pga vind osv..)..
Avatar billede nopsen Ekspert
20. maj 2004 - 20:10 #2
Du skal bare holde øje med temperaturen på systemet, for du mister jo det "flow" som blæserne giver, og du kan risikere at den bliver mere varm af at tage siderne af.
Hvis temp ikke bliver kritisk, er det ikke noget problem.
Avatar billede driver8 Nybegynder
21. maj 2004 - 01:41 #3
Tror slet ikke der vil være noget problem da efter jeg har isoleret kassen jeg har udover faktisk dækker helt ind til kabinettet. Tak for hælpen :-)