Avatar billede r1d1 Nybegynder
20. maj 2004 - 06:39 Der er 13 kommentarer

Skærmbilledet på hovedet

Kan det lade sig gøre at få skærmbilledet til at vende på hovedet, når computeren starter ?
Jeg har windows Millennium.
Og lad nu være med at råde mig til at vende min skærm om. 8-}
mvh. r1d1
Avatar billede alvion Nybegynder
20. maj 2004 - 07:56 #1
Nemt nok, du skal bare vende stikket til skærmen om... :-)
Avatar billede alvion Nybegynder
20. maj 2004 - 07:57 #2
Nej helt seriøst... Er det hele desktop området eller bare Windows' opstartsbillede, som du vil vende på hovedet?
Avatar billede r1d1 Nybegynder
21. maj 2004 - 20:49 #3
Hele desktop området med ikoner og det hele.
Avatar billede r1d1 Nybegynder
21. maj 2004 - 20:55 #4
Jeg kommer til at tænke på.....
Det vil jo egentlig sige, at computeren ville virke med alting på hovedet.
Altså både internet, dokumenter, spil osv.
Det kunne godt-nok være sjovt så,
Kan det lade sig gøre...?
Avatar billede kabbak Professor
22. maj 2004 - 00:04 #5
hvis dtt grafikkort tillader det , mit gør nvida gforce4 ti4200
Avatar billede kabbak Professor
22. maj 2004 - 00:06 #6
der er der noget der hedder visnings retning
Avatar billede r1d1 Nybegynder
22. maj 2004 - 20:20 #7
Så hjælp mig dog ...
Hvordan gør jeg, og er det en størrer programerings opgave.
Skal jeg spørge et andet sted i dette forum. Er det en eller anden bestemt form for programering, som hedder et eller andet som jeg ikke har forstand på.
Jamen så hjælp mig dog.......8-)
Avatar billede roenving Novice
22. maj 2004 - 20:31 #8
Hvis du har en Geforce:

Højreklik på skrivebordet --> vælg fanen Indstillinger --> klik på knappen Avanceret --> vælg fanen Geforce 'Kortnavn' --> I træmenuen til venstre for vinduet skal du finde noget, som hos mig hedder 'NVRotate' (måske skal du først åbne den menu ved at trykke på en lille grøn knap i venstre side af vinduet !-)

Der kan du så vælge at rotere skærmen 180°, så står billedet på hovedet !o]
Avatar billede r1d1 Nybegynder
23. maj 2004 - 22:02 #9
S..T jeg sidder ved en af de her 3 - 4000 kr`s Pcèr hvor alt er share.
Kortet hedder Super VGA 800x600 på VIA/S3G KM400. Jeg har ikke den store forstand på kort, men det er vist ikke noget særligt.
Så jeg kan desværre ikke gøre som du siger.
Har du et andet forslag ?

Hilsen r1d1
Avatar billede r1d1 Nybegynder
27. maj 2004 - 18:53 #10
Jeg dropper det, da det ikke kan lade sig gøre.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. august 2005 - 14:53 #11
Visse nye FALDSKÆRME ka' gøre trixet fra SKÆRMENS MENU...
Har snydt en kollega med det trix engang...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. august 2005 - 14:54 #12
(Skulle denne tråd og andre så lukkes eller hva'?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. august 2005 - 13:12 #13
<r1d1> Status på denne og de andre:
http://eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=r1d1&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp ???

Evt. læg selv et [svar] og efterfølgende [Accepter] dig selv...