Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
19. maj 2004 - 19:18 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Fjerne skratten fra sang

Hej allesammen.

Kan det lade sig gøre at fjerne "skratte" lyden fra et musik nummer?
Hvis ja, hvordan?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
19. maj 2004 - 20:08 #1
Hvad mener du med skrat?
Du kab rode lidt med en EQ eller skaffe et DeClicker plugin, men hvis du kan beskrive hvad problemet er kan det være det kan løses på andre måder....
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
19. maj 2004 - 20:48 #2
Altså.. Kender du det med at når du bare indtaler noget uden du siger noget?? Der er altid sådan en lyd i baggrunden.. En vind eller sådannoget skratten.. Det er der på en af mine sange :S
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
20. maj 2004 - 22:41 #3
Hvad optager du med (hvilken slags mikrofon)? Umiddelbart burde der ikke være en skratten med mindre du fumler med mikrofonen i hånden eller der er baggrundsstøj. Det kan også være P og S lyde men så siger du noget. Prøv at give mig lidt flere informationer omkring dit grej og hvad du præcist gør... Kan jeg forresten ikke lige komme til at høre sangen? Du kan evt sende den til morten@junolab.com så kan jeg nok høre hvad det er...

Morten Hjort
::.JunoLab.::