Avatar billede d797fni Nybegynder
19. maj 2004 - 15:19 Der er 2 løsninger

Compress pdf "on the fly"

Hej

Jeg skal lave en funktion der kan komprimere en pdf fil, således den kan sendes via mail. Det drejer sig om filer fra 1-10 mb. Gerne så filformatet beholdes som PDF.

Min tanke er at brugeren vælger et dokument og trykke på en knap der så komprimere filen til et acceptabelt niveau og sendt til brugeren.

Det hele foregår i et dokumenthåndteringssystem.

Jeg kan benytte ASP og VB6

Er der nogen som har ideer ?
Avatar billede mortency Nybegynder
19. maj 2004 - 15:52 #1
Avatar billede d797fni Nybegynder
10. august 2004 - 08:28 #2
lukkes. Ingen brugbare svar