Avatar billede lavridsen Nybegynder
19. maj 2004 - 14:28 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Skattetryk.dk

Måske ikke så flot, men hvad synes I om ideen ?

http://www.skattetryk.dk/
Avatar billede jkjaers Nybegynder
19. maj 2004 - 14:33 #1
Meget god idé med et forum for diskussion af skatteregler, det kunne man da sagtens komme til at stå at mangle. Behov har det jo med at opstå, og dette behov er et godt bud.

Et hint kunne være at lade være med at spille offer og kigge lidt konstruktivt på sgerne. Man bliver hurtigt træt af klynk
Avatar billede freeman Nybegynder
19. maj 2004 - 14:35 #2
Sikkert ok, men jeg er personlig bare blevet af det php forum.

Skattetryk er jo altid noget som kan debatteres, men jeg synes ikke at siden pt. virker som et tiltalende sted at gøre det.. Desværre..

Jeg synes at en "alm" side vil være bedre, hvor du måske havde nogle gode / sjove / skæve kommentare på forsiden fra respektive politikkere. Det vil fænge mere end en et alm. debat script.
Avatar billede overchord Nybegynder
19. maj 2004 - 14:39 #3
Retn design-maessigt er det jo stort set 100% subsilver design for phpbb - hvilket jo er ok. Men der er mange muligheder for at aendre designet til noget som er mere tilpasset dit emne. F.eks kunne du jo bruge smaa blanketter som ikoner eller lignende.
Til at starte med kan du ganske nemt andre farverne under phpbb administrationsmenuen - helt uden at skulle ind og definere noget stylesheet eller grafik selv. Det eneste der kraeves er farvekoderne i hex formater samt hvilke fonte du vil benytte dig af.
Saa vidt jeg kan se er det eneste rent design-maessigt du har andret er at smide teksten ind paa logoet i oeverste hoejre hjoerne.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. maj 2004 - 14:41 #4
...og teksten på logoet er også svær at læse.
Avatar billede deric Nybegynder
20. maj 2004 - 15:45 #5
Fin ide.. MEn det er jo ikke noget design, det er bare et php forum du har downloadet! :S
Avatar billede lavridsen Nybegynder
20. maj 2004 - 15:47 #6
ja.. desværre kan jeg ikke gøre det bedre.. jeg håber der henad vejen vil dukke kyndige folk der kan hjælpe mig med at gøre stedet mere attraktivt :o)