Avatar billede krc_ Nybegynder
19. maj 2004 - 10:04 Der er 18 kommentarer

webshop søges

Hej !

Søger en gratis (eller meget billig) webshop med administrationsmodul, kundelogin, automatisk email med bestilling og evt bestilling gemt i db også.

Nogen der kender en ?
Avatar billede ponyboye Nybegynder
19. maj 2004 - 10:22 #1
en god webshop får du ikke koderne til billig. Men det er muligt at leje en webshop billig og så er der også mange flere muligheder i disse en i de gratis. Jeg kender flere der udlejer en webshop for 80-100kr pr md.

Skal du købe disse vil det lægge mellem 12000-20000
Avatar billede krc_ Nybegynder
19. maj 2004 - 10:31 #2
Der findes utallige gratis webshops på diverse script-sites.
Det var så bare hvis der var nogen der kendte en der var rigtig god!
Avatar billede ponyboye Nybegynder
19. maj 2004 - 10:49 #3
okay..ja men dem syntes jeg ikke er optimale, men det er smag og behag. Jeg syntes de er ustabile og fulde af fejl
Avatar billede krc_ Nybegynder
19. maj 2004 - 11:01 #4
Også min erfaring, men jeg har jo ikke set dem alle derfor ville jeg høre om der var en der havde prøvet en fed en som kunne anbefales ! :o)
Avatar billede ponyboye Nybegynder
19. maj 2004 - 11:07 #5
hvad skal webshoppen bruges til?
Avatar billede krc_ Nybegynder
19. maj 2004 - 11:45 #6
Først og fremmest til at jeg kan lære lidt omkring det at kode en webshop derefter måske som model eller som løsning til et familiemedlem der på fritidsbasis sælger noget vin. Det er et salg der måske er på maks 300 flasker om året så ikke noget vildt!
Avatar billede ponyboye Nybegynder
19. maj 2004 - 12:10 #7
humm jeg kan se du har et web design firma. Er det til salg?
Avatar billede krc_ Nybegynder
19. maj 2004 - 12:41 #8
Hvad er til salg ?
Altså webshoppen er bare til at lege med og evt lave for familien medlemmet. Han skal måske give et par flasker for det ;o) men det var ikke beregnet til at skulle sælge andres kode væk, hvis det er det du mener?!?!
Avatar billede asp-rallye Nybegynder
19. maj 2004 - 14:56 #9
http://gronfront.dk/db/pw99_minishop.zip

Er det sådan noget du vil havde..
Avatar billede asp-rallye Nybegynder
19. maj 2004 - 14:56 #10
der er ikke alle fuktioner!!
Avatar billede vbcoder Nybegynder
19. maj 2004 - 16:29 #11
Avatar billede krc_ Nybegynder
25. maj 2004 - 09:23 #12
hmm..... der sker ikke meget på den side hva' ?
Avatar billede ponyboye Nybegynder
25. maj 2004 - 11:38 #13
www.itrade.dk var vist lidt død
Avatar billede vbcoder Nybegynder
25. maj 2004 - 15:47 #14
den er ikke død - det er en demo side og nogen har leget med den.

den bliver rettet.
Avatar billede vbcoder Nybegynder
25. maj 2004 - 15:49 #15
er rettet
Avatar billede krc_ Nybegynder
25. maj 2004 - 16:00 #16
Hmmm...det ser meget interessant ud ... og avanceret....
Er det noget man kan købe eller hur ?
Avatar billede vbcoder Nybegynder
25. maj 2004 - 18:35 #17
vi kan sagtens lave en handel - bruger login er der ikke men det kan forholdsvis nemt implementeres

kontakt mig via www.visualcoder.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2005 - 21:49 #18
www.onlinesalg.dk der er en gratis meget let