Avatar billede hirtshals Nybegynder
19. maj 2004 - 09:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HomeMade ImageMap

Er der nogen der har et script liggende - eller kender et komponent der kan klare følgende.

Jeg vil lave et Image Map håndtering i en browser

Man klikker på et Billed, der så åbner i et popup vindue.  Vha Musen tegner man et rektangel, og på baggrund af det opdateres 4 variabler. feks topx, topy, bottomx og Bottom y, samtidig via en dropdown eller lign vælges linket image mappen skal parres sammen.

Det er sædan ca. præcis samme funktionalitet som i frontpage - bare kodet i Javascript/VBscript og simplificeret da man kun behøver at kunne tegne rektangler.

Det må da være lavet - enten som købe komponent eller scriptet
Avatar billede powernodes Nybegynder
19. maj 2004 - 09:55 #1
www.phoenixv.dk har lavet sådan noget har jeg set.
Avatar billede powernodes Nybegynder
19. maj 2004 - 09:56 #2
Avatar billede hirtshals Nybegynder
01. november 2004 - 07:50 #3
Tak for input
Avatar billede hirtshals Nybegynder
01. november 2004 - 07:51 #4
Closing Time