Avatar billede anhansen Nybegynder
19. maj 2004 - 09:01 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Program til tegning af Database diagram.

Hej...

Er der nogle der kender et godt lille program til at tegne diagrammer over en database?

Det må gerne være shareware /freeware.
Avatar billede hunter1978 Nybegynder
19. maj 2004 - 09:42 #1
Microsoft Visio, men det koster.
Avatar billede anhansen Nybegynder
19. maj 2004 - 09:49 #2
nemlig ja... :-) Og det er lidt det der var problemet...
Avatar billede keldsen Nybegynder
19. maj 2004 - 11:55 #3
Hvis du skulle køre linux, så findes der bl.a. poseidon, umbrello, dia og unimodeler.

Jeg kender ikke så meget til windows, men jeg ved da at man kan få access til at vise et diagram over sin database, så du kan da lave databasen i access og så tage et screenshot.

A.
Avatar billede anhansen Nybegynder
19. maj 2004 - 14:17 #4
Jeg har databasen allerede... Ville bare gerne for overbliks (og dokumentations) skyld gerne lave et hurtigt diagram...

Den er lavet i ms SQL server... Og den kan også vise nogle diagrammer... Ville bare høre om der var nogle der kendte et godt produkt, lidt af nysgerrighed..
Avatar billede anhansen Nybegynder
02. juni 2004 - 09:05 #5
nu får i lov at dele... Lukker tråden.. :-)