Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. maj 2004 - 22:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med www.cemtech.dk søges!

Hej

Ville lige høre om der er nogen af jer eksperter herinde fra der har nogen erfaringer overhovedet med www.cemtech.dk , gerne posetive og negative.

Kort og godt så tror jeg de har taget en af mine venner ved røven. Han har bestilt noget, de har trukket penge, ingen vare modtaget overhovedet - Både ham og jeg har ligesiden forsøgt at få fat på dem men uden held.

Ingen jeg skælder og smælder dem ud (hvis jeg får fat på dem) så ville jeg lige høre om vi "bare" har været møg uheldige.

Altså, erfaringer fra www.cemtech.dk søges, tak! :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2004 - 22:46 #1
Har i prøvet alle 6 kontakt muligheder?

Jeg ville sende et brev anbefalet - så skal han kvittere for modtagelsen og så står i fint når i går videre med sagen :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. maj 2004 - 22:48 #2
Vi har forsøgt:

Mobil
Telefon
Email til slag@cemtech.dk
Email til info@cemtech.dk

Fax og brev har vi endnu ikke prøvet... på mobilen er der lige ledes indtalt en besked om at de gerne må tage kontakt til os, selvfølgelig i et anstændigt toneleje.
Avatar billede norbert Nybegynder
18. maj 2004 - 22:51 #3
Hvis I har betalt med Dankort, er der altid en chance for, at I kan få jeres penge igen. Se her:
http://www.net-tjek.dk/ehandel/forbrug/betaling-former.htm#betalingskort
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
18. maj 2004 - 22:53 #4
Jeg har gjort brug af den engang, da jeg var udsat for det samme som jer. Jeg gik i banken, og de trak betalingen tilbage. Med mindre det er et firma som ikke ligger i Danmark.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. maj 2004 - 23:12 #5
hmm forløbig mange tak nobert. Tror min ven tager i banke imorgen og får dem til at trække pengene tilbage. Så må vi jo se om www.cemtech.dk retter henvendelse til ham eller hvad... Efter min mening er det for dårligt de ikke bare så meget som svarer tilbage på en email eller i det mindste først trækker pengene NÅR varen er afsendt :o)

Andre er stadig velkomne med forslag samt erfaringer omkring dem.
Daffer under dynen nu men vender tilbage imorgen *gab* tidlig :o)
Avatar billede ricky Nybegynder
18. maj 2004 - 23:33 #6
en emailadresse der hedder slag@cemtech.dk ? - det siger da vist det hele :)

jvfr. deres aftale med PBS må de IKKE trække pengene før at varerne er afsendt = overleveret til tredie part - så I har også en mulighed for at få dem i tale via PBS.

Og hvis I gider kan jeg kun håbe på at I kontakter hhv. forbrugerstyrelsen samt PBS i denne sag.. således kan I jo hjælpe til at andre ikke kommer ud for det samme.

God fornøjelse :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2004 - 00:21 #7
ricky> den hedder nu altså salg@cemtech.dk ;)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. maj 2004 - 07:28 #8
ricky> Mente også selv at de ikke måtte trække pengene før men havde ikke lige hørt det fra andre, så det var meget rart :o)

john_stigers> Tak ;o)

Min kammerat tager kontakt til banken i dag og får dem til at trække pengene tilbage.
Avatar billede metzsch Nybegynder
19. maj 2004 - 08:45 #9
Et kik på www.cvr.dk afslører dette:

CVR-nr.:
  49-36-01-18    Startdato:  14.12.1974    Ophørsdato:

Navn:
  BRDR. LARSEN. RANDERS ApS

Adresse:
  Tvedevej 2
8983 Gjerlev J

Telefon:

Fax:

E-mail:

Virksomhedsform:
  80 - Anpartsselskab

Hovedbranche:
  524866 - Detailhandel med computere og standardsoftware

Antal Ansatte:
  -

Prøv at ringe på dette nummer 86 47 57 58 det er ikke oplyst på www.cemtech.dk

Mikkel
Avatar billede maniacdog Nybegynder
03. november 2004 - 07:54 #10
For at afslutte denne historie så dukkede pakken op og alle var glade (det var den korte udgave ;-) )
Avatar billede maniacdog Nybegynder
03. november 2004 - 07:54 #11
Lav et svar hvis nogen af jer vil have point som tak for indsatsen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2004 - 08:16 #12
Tag dem selv ;)