Avatar billede ozrob Nybegynder
18. maj 2004 - 17:15 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Norton Antispam og Outlook

Jeg har lige installeret Norton Antispam 2004, men har nogle problemer med det. Det er meningen at man skal kunne se en knap inde i outlook der hedder noget med "this is spam" som gør at den besked der er markeret ikke kommer igen. Jeg kan bare ikke finde den knap. Er der nogen der kan hjælpe.?
Avatar billede militz Nybegynder
18. maj 2004 - 18:44 #1
Du skal i Outlook vælge "Vis" og se dine værktøjslinier. I værktøjslinier skal til koble "Norton Anti Spam" til. Herefter kommer der en værktøjslinie frem som indeholder funktionerne fra NAS 2004.

Militz
Avatar billede ozrob Nybegynder
18. maj 2004 - 19:16 #2
De eneste jeg kan vælge er "advanced" og "Web"
Avatar billede militz Nybegynder
18. maj 2004 - 19:20 #3
Du skal både oplyse password OG aktiveringskode til Norton Antispam ellers fungerer den ikke. Har du gjort det?
Avatar billede ozrob Nybegynder
18. maj 2004 - 19:22 #4
Ja det er fuldt aktiveret
Avatar billede militz Nybegynder
18. maj 2004 - 19:29 #5
Jeg går ud fra at du har genstartet din computer efter installationen.
Avatar billede ozrob Nybegynder
18. maj 2004 - 19:39 #6
jep selvfølgelig. Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men inder i indstillingerne over spam, kan jeg ikke tilføje en addresse bog. Den skriver at den ikke kan finde en.
Avatar billede militz Nybegynder
18. maj 2004 - 19:43 #7
Du skal jo selvfølgelig finde dine adresser, og godkende dem som ikke er spam-adresser.
Avatar billede ozrob Nybegynder
18. maj 2004 - 19:44 #8
jamen hvordan gør jeg det?
Avatar billede militz Nybegynder
18. maj 2004 - 20:35 #9
Hvis du har adresser i din Outlook, skulle den gerne have spurgt dig om de er ok, da du installerede NAS. Jeg kan ikke herfra se, hvad der gøres forkert, men kan tilbyde dig at se på det over MSN, men skal så have din MSN-adresse. Jeg har ikke selv haft det problem du beskriver.
Avatar billede ozrob Nybegynder
18. maj 2004 - 21:15 #10
dk_robinson@hotmail.com på forhånd tak