Avatar billede 0scar Nybegynder
18. maj 2004 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Software til billedgenkendelse i levende billeder

Er der nogen der kan sige mig hvor langt man er med udvikling af software til automatisk genkendelse og beskrivelse af objekter og personer i levende billeder? Hvilke firmaer og produkter?
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. maj 2004 - 20:08 #1
Jeg ved at bl.a. det amerikanske forsvar arbejder med neurale netværk til det der kaldes signaturgenkendelse. Det er f.eks. genkendelse af enkelt individ fly eller skib via radar signature (faktisk en radar film) genkendelse ar køretøjer (kampvogne) ud fra filmoptagelser af landskaber og den slags. Jeg prøver lige og se om jeg kan finde et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. maj 2004 - 20:11 #2
Avatar billede 0scar Nybegynder
19. maj 2004 - 15:52 #3
www.fas.org er pt ikke tilgængelig, jeg kigger igen senere
Avatar billede 0scar Nybegynder
19. maj 2004 - 15:53 #4
Jeg hørt at IBM har et produkt, nogen der ved noget om det?