Avatar billede michaelmig Nybegynder
18. maj 2004 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Harddisk der er delt op i to til 1

Hej
Jeg har en hardisk som er delt op i to dele et på 2 gb og et på 76 gb hvordan kan jeg sætte dem sammen til et stort UDEN at der sker noget med mine filer eller windows?
Avatar billede edthebob Nybegynder
18. maj 2004 - 15:08 #1
Det kan du ikke, hvis du kun vil bruge Windows til det.

Du skal nok lede efter PartitionMagic eller noget lignende for at lave det trick det, men det er på egen regning, der er slet ingen garantier for at du ikke mister data i forløbet.

Alternativt skal du slette din 76gb partition, lade være med at oprette en ny partition og så bruge Windows Disk Manager til at udvide den oprindelige partition med den ekstra plads du har gjort ledig (Kunne man i hvert fald i WindowsNT)
Avatar billede the_assassin Nybegynder
18. maj 2004 - 15:22 #2
Der er en mulighed. Den indeholder INGEN risici...Der er, som nævnt, Powerquest. Den kan merge to patitioner, hvor så den ene bliver en mappe i den anden...Simpelt..Nemt..og virksomt..
Avatar billede michaelmig Nybegynder
24. maj 2004 - 15:29 #3
oki tak for hjælpen fandt selv ud af det så i må dele pointene