Avatar billede java_frank Nybegynder
18. maj 2004 - 09:02 Der er 3 kommentarer

Siemens M55 Datakabel

Jeg skal have købt mig et datakabel til min Siemens M55.
Så jeg ville hører om der var nogen der har erfaringer med USB kontra COM kabel, hvorfor/hvorfor-ikke.
Og et godt billigt sted på nettet eller i Århus at købe kablet.

/Frank
Avatar billede jvnega Nybegynder
28. maj 2004 - 22:03 #1
Usb er langt hurtigere end COM!! Din computer vil nok også ha det bedre med Usb frem for COM...
T-Hansen som vel er det eneste sted i Århus er ALT for dyre. Ta du et lille kig ind på www.cellshoppen.dk der har de både COM og Usb udgaven, så kan du jo vælge hvad der passer dig bedst prismæssigt.
Avatar billede java_frank Nybegynder
01. juni 2004 - 07:54 #2
Du ligger det så'n at jeg har købt mig et co
Avatar billede java_frank Nybegynder
01. juni 2004 - 07:55 #3
m kabel men kan ikke få forbindelse til min tlf, men ny tråd om det