Avatar billede morpheous Nybegynder
17. maj 2004 - 22:01 Der er 4 kommentarer

Antal af Newsgroup header fra Cybercity vs. TDC

Hvorfor får jeg ikke samme antal header frem som en fra TDC, fra samme gruppe ???

(jeg har Cybercity, og har prøvet med programmer : Newspro og Agent)
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2004 - 22:15 #1
Fordi udbyderne selv bestemmer hvad de vil vise til dig :)

TDC har f.eks. lige lukket af for nogle af grupper som indeholdt piratfilm.

Der findes flere åbne nyhedsgrupper på nettet som du kan læse.
Avatar billede morpheous Nybegynder
17. maj 2004 - 22:23 #2
Det er jo ikke fordi jeg ikke kan se gruppen, men jeg får ikke hele indholdet. F.eks i outlook kan man jo trykke på "brevhoveder" og så får man 300 yderligere ..... er det et spørgsmål om opsætning i programmer for at se alle headers ??
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2004 - 22:25 #3
hehe...ah...nej svjv er Outlook Express et af de dårligste programmer til nyhedsgrupper.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2004 - 22:26 #4