Avatar billede karlbrix Nybegynder
17. maj 2004 - 13:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen lydenhed?

Efter en systemgendannelse, er er pt ingen lyd, andet end systemlyde.
I Enhedshåndtering for lyde og lydenheder under Hardware står enheden og tilhørende drivere til at virke korrekt, som aktiveret, men ikke startet. Har det nogen betydning?Under Lydenheder - Afspilning af lyd - Standardenhed er ingen enheder markeret. Ligeledes under indspilning af lyd og afspildning af MIDI-musik. Der ikke umiddelbart nogen mulighed for at vælge nogen. Hvordan gør man det?
Har forsøgt at fjerne lydenheden, genstarte windows xp, som dernæst fint har fundet enheden og drivere, men uden at det hjalp.
Lydenhed: SoundMax Integrated Digital Audio på en bærbar pc.
Avatar billede avg-user Nybegynder
17. maj 2004 - 13:25 #1
Tror den er blevet slået fra i bios - aktiver onboard lyd i bios.
Avatar billede the_assassin Nybegynder
18. maj 2004 - 15:16 #2
Har du chekket om dine MB drivers er korrekt installeret? Ellers kan du jo bare køre dem ind igen, for så skulle det være på plads. Altså lydkort driverne..
Avatar billede karlbrix Nybegynder
01. juni 2004 - 11:39 #3
Jeg genindlæste XP, problemet løste sig derved.
Avatar billede avg-user Nybegynder
08. juni 2004 - 23:31 #4
Avatar billede karlbrix Nybegynder
09. juni 2004 - 15:44 #5
spørgsmålet lukkes