Avatar billede skørsen Nybegynder
16. maj 2004 - 19:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvidt kabel

Er der nogen som, med sikkerhed, ved hvor man kan få 10-30 m. hvidt kat. 5e kabel?
Det er ligemeget om der er stik på eller ej, det vigtigste er bare at det er hvidt og at evt. skrift kun er på den ene side.
Prisen er ikke det vigtigste, men jo billigere jo bedre :)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
16. maj 2004 - 20:08 #1
zitech computer.. eller hviken som helst el-installatør..
Avatar billede skørsen Nybegynder
16. maj 2004 - 20:13 #2
Jeg har godt nok ikke prøvet en el-installatør endnu... Tak for den.

Jeg tvivler dog på at du, med sikkerhed, ved at man kan få hvidt kat. 5e kabel hos zitech, der er i hvert fald ingen på deres hjemmeside.
Avatar billede no_stress Nybegynder
16. maj 2004 - 20:20 #3
Her kan du få hvide kabler
http://www.kabler.dk/