Avatar billede huggebanden Nybegynder
16. maj 2004 - 19:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bookmarks toolbar Firefox

Den der bookmarks toolbar er det det samme som hyperlinks toolbaren i IE? Hvis det er hvordan tilføjer jeg så links til den, hvis det ikke er kan jeg så lave sådan en hyperlink toolbar på en anden måde? :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. maj 2004 - 19:56 #1
Firefox' bookmarks svarer til Internet Exploreres foretrukne, ja :o)

Der er mange måder du kan tilføje bookmarks til toolbaren på, jeg nævner kun nogle af dem:
- Du kan trække et link fra en webside op i toolbaren.
- Når du er inde på en side du vil tilføje til toolbaren, kan du vælge menuen "Bookmarks" > "Add to Bookmarks", og så i den didialog der kommer frem vælge et navn til bookmarket, og ved "Create in:" vælge "Bookmarks Toolbar Folder" :o)
Avatar billede skovenborg Nybegynder
16. maj 2004 - 20:21 #2
eller tryk ctrl-D
Avatar billede huggebanden Nybegynder
16. maj 2004 - 22:42 #3
der er eb del links i den folder, men der er ikke på booksmark toolbaren
Avatar billede huggebanden Nybegynder
16. maj 2004 - 22:45 #4
og så på dansk... der er en del links i "Bookmarks Toolbar Folder", men der er ikke nogen af dem på "Booksmark Toolbar".
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2004 - 02:33 #5
Prøv en gang at trække et link hen på din bookmarks toolbar, og se derefter i Manage Bookmarks, hvor det link dukker op. (Du kan enten trække et link fra en side, eller trække faviconet fra adresselinien.)
Avatar billede huggebanden Nybegynder
17. maj 2004 - 18:45 #6
jo det kommer der ind, men hvad kan jeg bruge det til? Kan jeg ikke få linksne til at blive vist på toolbaren?
Avatar billede webcreator Nybegynder
17. maj 2004 - 18:48 #7
Jo, det kan du tro du kan :-)

1) Markér adressen på den side, du er på nu (i adresse-feltet)
2) Brug musen til at trække adressen ned på tool baren
3) Slip musen - så har du dit link på tool baren.
Avatar billede huggebanden Nybegynder
17. maj 2004 - 20:28 #8
bah, jeg forstår godt hvad i skriver men der kommer bare ikke nogen links på den toolbar... forstår jeg ikke lige... bare glem det så
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2004 - 20:32 #9
Vil det sige, at når du trækker et link ned på toolbaren, så forsvinder det bare?