Avatar billede dalle16 Nybegynder
16. maj 2004 - 19:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gammel harddisk til USB

Hejsa, jeg har en gammel harddisk på 15 gb, den bliver alt for varm når jeg sætter den i min maskine!
Så tænkte jeg på om man ikke kan købe sån en harddiskkuffe el. hvor man kan tilslutte den via USB?
Og evt. hvor man kan købe sån en henne?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
16. maj 2004 - 19:07 #1
Jo det kan du godt, ved at zitech forhandler en rigtig god en.. 2 sek finder lige link :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
16. maj 2004 - 19:10 #2
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=46436
Koster 395 kr, og kan køre både USB 1.0 og 2.0
Virker perfekt, brugte den meget sammen med min gamle bærebare, da jeg rejste frem og tilbage her i DK :)
Avatar billede dalle16 Nybegynder
16. maj 2004 - 21:03 #3
Hvad hvis man skal søge efter det inde på edbpriser, eller andre steder for at finde en evt. billigere en? Hvad hedder sådan en så?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
16. maj 2004 - 21:11 #4
Er ikke helt sikkert, men et bud kunne være harddisk tilbehør, hvis du klikker på hardiske, vil der være en knap, hvorpå der står harddisk tilbehør :)

Takker for point :)
Avatar billede jfc6 Nybegynder
16. maj 2004 - 23:42 #5
Aldi har hardisk skuffer til usb med blæser og strømforsyning på onsdag til 199kr
Avatar billede dalle16 Nybegynder
17. maj 2004 - 18:58 #6
Den harddisk som er i aldi, er den også kompatibel med USB 1.1??