Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:26 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Debatforum

Hvordan laver man et debatforum, nogenlunde ligesom på Builder.dk, hvor man skriver noget og det kommer på skærmen med det samme (skal ikke være i php, asp eller noget i den retning)....HjæææælP...
Avatar billede kasseper Nybegynder
14. februar 2001 - 13:27 #1
\'(skal ikke være i php, asp eller noget i den retning)....\' = så kan du ikke.....
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. februar 2001 - 13:28 #2
uden serverside programming, PHP / ASP / JSP kan du ikke gøre det !

Du skal bruge det. Prøv at kigge på Phorum, det er en færdig PHP løsning du nærmest bare skal sætte stikket i !
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 13:28 #3
http://forum.snitz.com/

Downloade koden
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:30 #4
Problemet er bare, at jeg har en side ved Geocities.com, og de understøtter ikke andet en html...
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:30 #5
Mit bedste bud er http://www.bravenet.com Du kan se hvordan jeg bruger det på http://members3.boardhost.com/braunfcs/ (Jeg har ikke så mange besøgende, så der er heller ikke den store aktivitet i mit debatforum. Et der er bedre gang i er http://members.boardhost.com/bluevikings/ )
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. februar 2001 - 13:34 #6
Geocities er, umm hvordan skal jeg sige det, måske ikke optimalt. Freepaq ect har database / php, eller så kan du for en slik om måneden leje lidt plads på ved en mere prof. udbyder (koster ikke spidsen af en raket). Her kigger du efter fx. php og mysql og får en phorum installeret.

Med fuld manual, beskrivelse og opbakning fra eksperten
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:37 #7
Ljweb...Hvad er en phorum *spørger måske lidt dumt, men har INTET forstand på noget der har noget med php at gøre...*...
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:38 #8
ljweb...Jeg kender godt Freepaq, har faktisk også overvejet det, jeg skal bare have pengene først...      :)
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:38 #9
ljweb>> Hvor er du diplomatisk overfor Geocities!

realone>> Jeg kan se at du har været inde og teste på min side. Det er helt OK. Jeg sletter dem om et par dage når du er færdig med at teste. Jeg laver lige et svar hvis du kan bruge det jeg skrev ovenfor til noget
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:40 #10
Fcs... Det er ikke helt det, jeg søgte, men tæt på...Det kan bruges indtil videre... Takker :)
Avatar billede repsac Nybegynder
14. februar 2001 - 13:40 #11
Du kan ikke lave det i ren HTML!
Find et andet sted end Geocities at blive hosted - eksempelvis whitehat.dk eller f2s.com som begge er gratis og rekvalmefri ...
Hvis du vil i gang med at lave noget php kan du finde nogle vældig gode tutorials om emnet (PHP & MySQL) på webcafe.dk ...
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. februar 2001 - 13:42 #12
phorum er et forum stillet gratis til rådighed til nettet. Du kan læse mere her : http://www.phorum.org/

Dette er dog kun én mulighed i en skov af muligheder
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:43 #13
repsac... Understøtter whitehat.dk php osv.?
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:43 #14
Det var så lidt! Du siger bare til hvis du har problemer med at sætte det op!
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:46 #15
fcs... Kan jeg få en mailadr.?
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:50 #16
Det er næsten bedst på ICQ. 30205109
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 13:52 #17
Fcs... Ok, jeg skriver bare hvis det er :)
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:55 #18
Kan jeg ikke også få dit ICQnr.?
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 14:01 #19
Jeg tror jeg har fundet det. Du hedder Paul, ikke sandt?
Avatar billede realone Nybegynder
14. februar 2001 - 16:51 #20
fcs...Jo, det stemmer...