Avatar billede faulk Nybegynder
16. maj 2004 - 18:21 Der er 5 kommentarer

ved afspilning af video-filer fryser billedet hvert 20sec

er der nogle som kender løsningen til denne ?
Alle videofiler, som jeg afspiller under enten media, player, bsplayer, divx...fryser lidt og forsætter igen normalt og fryser igen, ret irriterende.

Exempel : en mand kører i en bil synger en sang, billedet fryser, men kan høre manden synge videre :)
Avatar billede nopsen Ekspert
16. maj 2004 - 18:37 #1
Hvilke codecs bruger du? hvis du bruger nogen af de codec packs man kan hente på nettet, skal du afinstallere dem, hent DivX, Xvid og ac3-filter, så skulle det køre.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 18:42 #2
Måske er din computer for langsom. Jeg har en 450 mhz computer med et 8 mb grafikkort (får en ny en snart ;). Billedet og lyden forskubber sig når jeg afspiller noget. Men det kan også være dine codecs som nopsen siger.
Avatar billede faulk Nybegynder
16. maj 2004 - 21:12 #3
det har jeg prøvet, men det hjælp ikke noget, jeg ved ikke lige med den filter, kender den ikke, og jeg har en ok comp. med 1800mhz 64 grafikkort, kan det være en fejl ved grafikkort ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. maj 2004 - 22:20 #4
du ka prøve at hente "Everest Home" her http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1 , det er et freeware program som viser dig hvad du har i din komputer, drivere og lign. tjek foreks under punktet PC -> Sensor, for at se hvor varm din pc er,bare et bud ;)
Avatar billede nopsen Ekspert
17. maj 2004 - 15:06 #5
har du installeret de 3 codecs jeg skrev om? du skriver at du har prøvet, men ikke kender filteret, hvis du ikke installerer alle 3, kan du ikke se alle typer videoklip, så jeg synes da at du skulle prøve det, det har virket for mig.
Du kan bare søge på google efter ac3-filter.