Avatar billede serio Nybegynder
16. maj 2004 - 15:53 Der er 5 kommentarer

Idé til webdesigner & programmør portal.

Hej Eksperter!

Jeg har nu arbejdet som webdesigner og programmør i lang tid og ved godt hvor svært det er at "sælge" sig selv.

Og fra kundernes synsvinkel er det også svært at finde en programmør/designer der er troværdig og kan sit kram.
Og det er ikke lige alle der har lavet et firma der ved hvem de skal henvende sig til mht. webdesign  og evt. programmering.

Så tænkte jeg lidt på om det ikke ville være smart at lave en side hvor programmører og designere kunne oprette en "profil" hvor de skrev info om sig selv, erfaring, referencer osv. og på den måde kunne firmaer eller evt. enkelte personer søge sig frem til deres webdesigner.

Der skal ikke forventes den store indkomst til at starte med, men man kunne jo altid lave et system hvor enkle designere kunne betale # kr,- og få deres info på forsiden med fed skrift eller lign.

Jeg står for programmeringen og evt. design, søger en til at markedsføre idéen og evt. komme med idéer.

Hvis i er med på idéen så kontakt mig på følgende måde
MSN eller Email: Serio@ofir.dk

Glæder mig til at hører fra jer.

mvh. Martin Serio
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 15:54 #1
Er det ikke sharksforum? ;)
Avatar billede mranders Nybegynder
16. maj 2004 - 15:56 #2
eller cv-banken her på eksperten ?
Avatar billede serio Nybegynder
16. maj 2004 - 16:01 #3
Pacr00n::
Kunne det godt være men sharksforum konceptet går ud på direkte at forhandle projektet på siden. Det der skal laves her er hvor firma'er kan oprette profil så man kan søge på dem og finde info om dem.

mranders::
Kunne det godt være, men når en side fokusere direkte på en idé er det lettere for "nybegyndere" at finde rundt. Jeg har selv programmeret/designet for små firmaer der lige var startet op og ikke havde nogen idé om hvem de skulle henvende sig til.
Det er dem der er målgruppen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. maj 2004 - 16:20 #4
Avatar billede serio Nybegynder
16. maj 2004 - 16:27 #5
Hmm... Har du nok ret i. Søgte før og synes ikke jeg kunne finde noget der matchede til min idé men den freelancer dk passer nok rimelig godt med det jeg ville have lavet.

Har mange andre idéer på lager så vil lige dobbelt checke dem før jeg poster igen.

Tak for hjælpen!