Avatar billede bili Nybegynder
16. maj 2004 - 15:02 Der er 4 kommentarer

Erfaren php-programmør søges til ny site..

hej jeg søger en erfaren php-programmør til at få mit project op at køre..

Det jeg skal bruge er en der kan lave et system hvor brugeren for et lille beløb kan købe sig adgang til at se en flash-side i en vis tidsperiode( f.eks. et døgn, en uge, o.s.v..)

Man skal kunne oprette en konto som man indbetaler på via dankort. Lidt ala´"den blå avis".

Man skal kunne vælge om man vil købe adgang til: kun en flash side, flere sider(kategori),og til alle sider.. til forskelige priser naturligvis..

Kort sagt..Jeg leverer indholdet der skal sælges.., Du skal levere systemet til at sælge det..

Om det bliver lavet i asp eller php er mig lige fedt.. bare det virker sikkert/stabilt, samt er nemt at udvide/vedligeholde..

Du vil få betaling for dit arbejde ved en procentsats af indtægterne fra sitet..

Interesseret? så giv mig en mail..

Claus hansen
dvdesign
bili@mail.dk
Avatar billede serio Nybegynder
16. maj 2004 - 17:27 #1
Nysgerrig - Hvad er det for en flash-side brugerne for adgang til siden de skal betale for det?

Kan nok godt klare det med php programmeringen, men det med dankort-overførsel kræver PBS adgang og koster $$$, du kunne starte med at brugere kunne betale via www.eWire.dk da det er gratis i starten, du betaler dog et lille beløb for hver overførsel.

Lad mig hører mere om projektet, msn eller email: serio@ofir.dk

mvh. Martin Serio
Avatar billede bili Nybegynder
16. maj 2004 - 18:32 #2
Jeg er naturligvis parat til at betale de omkostninger der er ved dk-betalingen og det abselut et must.. da det er det eneste brugerne har tillid til, men derfor må der da gerne være flere betalingsmetoder..
Avatar billede -veile- Nybegynder
09. november 2005 - 15:44 #3
´Har du MSN!

Hvis?
veile13@hotmail.com
Avatar billede olebole Juniormester
09. november 2005 - 15:50 #4
<ole>

Er de begge brugere, der ikke har tillid til andre betalings gateways?  ;o)

Der betales millioner af kroner gennem andre systemer, så du bør vist opdatere din informationer lidt  :)

/mvh
</bole>