Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 14:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pop-up, hvordan?

Hej

Jeg savner lidt at kunne lave en pop-up fra en flashknap som er indsat i et html dokument.

Indtil videre ser det sådan ud:

on (release) {

    //Goto Webpage Behavior
    getURL("profile.htm","_blank");
    //End Behavior
}

Men så er det jeg gerne vil have den til at åbne som en popup uden microsoft toolbars og alt det skrammel der samt at kunne deffinere størrelsen på skidtet.
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 14:17 #1
Størrelsen på skidtet skal forståes på den måde at det er vinduet jeg skal have sat størrelsen på.
Avatar billede mat Nybegynder
16. maj 2004 - 15:38 #2
www.flash-db.com har en popup generator under libraries and tools, den hedder js gewnerator - der kan du lave dit vindue som du vil have det.

mvh mat
Avatar billede olebole Juniormester
16. maj 2004 - 16:56 #3
<ole>

getURL("java script:window.open('profile.htm','win','width=300,height=200')");

Burde vist kunne gøre det ... selvom det er et stykke tid siden, jeg har pillet i Flash  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. maj 2004 - 18:52 #4
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 21:06 #5
mat -> Det var et ganske udemærket link - jeg brugte det og det virkede :o)

olebole -> Du har også ret idet at generatoren laver nogenlunde det samme, dog vil man stadig kunne se værktøjslinjerne med den der. Am I right?

mobius6 -> Har endnu ikke brugt dem, men var lige inde at kigge og det ser jo herligt ud.

Der er ingen af jer der har svaret da I blot har kommenteret, men jeg vil fordele pointene ud til jer alle tre, men det kræver at I poster et svar...

Mange TAK
Avatar billede mat Nybegynder
16. maj 2004 - 21:23 #6
svar så :)
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 21:25 #7
mat -> Jeg takker, hvis ikke de andre har meldt sig inden jeg går i seng i aften - nok på den anden side af midnat så tilfalder alle pointene dig.
Avatar billede mat Nybegynder
16. maj 2004 - 22:46 #8
du kan bare tage de fleste selv, 200 point er lige i overkanten for et link, og jeg har ikke videre brug for point alligevel.
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 23:09 #9
mat -> Det har jeg heller ikke :o) kommer her ikke så meget så har allerede fået rigeligt af dem ved at have en profil der bare har stået....

Du får dem alle så du kan komme på top5 engang... :o) de andre har jo ikke meldt sig...

Men jeg takker for hjælpen. ;o)