Avatar billede dalle2 Nybegynder
16. maj 2004 - 11:50 Der er 2 kommentarer

synkronisering med P900

g har et problem med at synkroniserer med min P900 jeg kan godt synkroniserer når jeg lige har instaleret pc suite for P900 men når jeg genstarter min pc kan phone manager ikke genkende min telefon og pc suite kan selsagt ikke synkroniserer med min P900 selfølgeligt kan jeg jo barre geninstalerer hvergang jeg skal syn kroniserer men det tager for langt tid jeg fatter det simpelt barre ikke da den eneste ændring er at pc har været lukket ned men de skulle jo ikke gøre nogen forskel
ER DER NOGLE DER HAR NOGLE GODE IDEER SÅ KOM VENLIGST FREM MED DEM
Avatar billede mindless Nybegynder
16. maj 2004 - 12:52 #1
Check at du ikke har noget Spyware installeret, jeg havde et lignende problem hvor jeg afinstallerede "Shopper reporter.... et eller andet" hos en bruger, og så kom det til at virke.
Avatar billede dalle2 Nybegynder
16. maj 2004 - 18:11 #2
jeg har prøvet at rense min pc for spy ware med ad-aware og den siger pc er fri for spy ware så det kan ikke være det der er problemet ellers tak håber der er flere der har nogle ideer elller forslag til andre programmer der kan bruges itedet for dem der følger orginalt med når man får telefonen