Avatar billede knoxi Nybegynder
16. maj 2004 - 11:36 Der er 1 kommentar

PhP Hot or not system

jeg har brug for et Hot or not system til min hjemmeside, den sakl fungere i Php eller java bare ikke i asp. den skal være ligesom det der er på hotpeople.dk og man skal ikke behøve at registrer sig for at kunne "vote" stemme på et billede der behøver heller ikke være noget advanceret upload sysyem jeg har ikke noget imod at skulle lave lidt selv "uploade billeder og skrive tekst"

Håber MEGET på der er en der kan hjælpe da jeg har gennemsøgt hele nettet inc. alt der var på hotscript.com og de virkede ikke...

Hilsen Nikolaj  kig her for at få en ide om hvad jeg mener.
http://www.knoxi.dk/hotornot.JPG
Avatar billede noden Nybegynder
07. juni 2004 - 13:38 #1
Jeg vil anbefale dig at spørge i PHP forummet.
Er det til linux eller windows?
Vil du have det hele i en flad tekstfil eller i en database?