16. maj 2004 - 10:58Der er
13 kommentarer og 2 løsninger
Hvor bliver e-mails gemt på computeren?
Hvor bliver e-mails gemt på computeren?
Når man modtager emails via programmet Outlook Express bliver vi lageret et eller andet sted, men hvor?
Jeg har nemlig en computer, som ikke kan startes op, men hvor jeg kan få adgang til disken, via en anden computer.. Så jeg har hele indholdet. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvor de mails ligger.
Oftest under : C:\Documents and Settings\SERNAME\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{7A7465FF-EC6B-4F27-B14B-909654D66395}\Microsoft\Outlook Express
På en Windows XP/2000: C:\Documents and Settings\BRUGER NAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{LANGT TAL/BOGSTAVER}\Microsoft\Outlook Express
Jeg kopierede filerne over i den samme mappe på den nye computer. Kan nemt læse de gamle mails, så det virker, men alle de mails som havde vedhæftet filer kan ikke åbnes... Det er nogle doc. dokumenter...
Hmmm, ellers prøv i stedet for at gemme filerne i deres egen mappe. Start Outlook Express op på den nye og vælg Filer > Importer > Meddelser.... I dialog boksen der fremkommer vælges Microsoft Outlook Express 6 og klik næste. Så vælges Importer post fra OE6-laringsmappe og nederst sættes der hak i Importer kun post bla bla......, klik næste og klik Gennemse og vælg den mappe du gemte de gamle filer i og importer det hele. Så skal de vedhæftede filer komme ind.
heller ikke... Det kører fint... Har nemlig lige prøvet at sende en mail med en vedhæftet fil, og den kan jeg godt åbne...
Lige for at få det på det rene, så kan jeg godt se at der er vedhæftet en fil på mailen, men når jeg så prøver at åbne den, skriver computeren at filen ikke findes.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.