Avatar billede borkbonden Nybegynder
15. maj 2004 - 23:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sapphire Ati Radeon 9200

Er der nogen af jer der kan give mig en forklaring på hvorfor mit ATI Radeon 9200  lacker på min egen pc, men ikk på en tilsvarende af mine kammeraters? Den er født uden køler, men det er der lavet om på. Det har hjulpet på problemet, men er ikke nok.
Avatar billede gumz Nybegynder
16. maj 2004 - 01:31 #1
Det bliver du nødt til at uddybe lidt. Hvilken cpu, ram osv. har du og hvor stor er din vens computer. Det mest oplagte er at din ven har en større maskine end dig. Du skriver heller ikke hvornår du oplever lag. Er det når du sidder og spiller Far Cry i 1600x1200 med alt på max, eller er det i Space Invaders i 320x240.
Skriv lidt mere :-)

Mvh
Gumz
Avatar billede borkbonden Nybegynder
16. maj 2004 - 01:39 #2
Motherboard: Abit NF7-S. CPU: AMD Athlon 2800XP (aktuel temp. er 45-50 grader). RAM: Samsung PC3200 fsb hast. 333.

Det er i alle spil, såsom GTA3 Vice City, NFSU, Command & Conquer Generals, FIFA 2004 osv...    Er det nok?