Avatar billede vibe Nybegynder
15. maj 2004 - 23:34 Der er 4 kommentarer

Tastatur slukker under xp installation

Hej Eksperter

Når jeg booter fra cd rom og vil installere XP prof. så starter den fint med at installere alle drivere osv. og som opstart til den rigtige installation siger den "Velkommen til installationsprogrammet "
"Denne del af installationsprogrammet forbereder  XP til at køre på den computer"
- Hvis du vil installere XP så skal du trykke på Enter
- bla- bla.....

Præcis når den har vist denne skærm blinker lamperne på tastaturet lige et par gange og så slukker tastaturet  :-(

Og så kan jeg ikke komme videre.
Jeg har prøvet flere gange og hver gang med samme resultat.

Hvordan kommer jeg videre derfra ?

Mvh Christian Vibe
Avatar billede peet-49 Novice
16. maj 2004 - 00:30 #1
Lyder som om, du har et USB tastatur, så skal du enable USB keyboard i bios.
Avatar billede peet-49 Novice
18. maj 2004 - 08:19 #2
Lidt feedback?
Avatar billede vibe Nybegynder
18. maj 2004 - 15:52 #3
Kommer når jeg får tid til at afprøve ..
Avatar billede vibe Nybegynder
18. maj 2004 - 23:24 #4
Det ændrer ikke noget. Nu har jeg ændret nogle settings i bios og nu starter installationen igen. Nu fryser maskinen efter nogle minutter. Jeg tror den er for varm.