Avatar billede ltoft Nybegynder
15. maj 2004 - 19:41

Program til dokumenthåndtering

Er der nogen som kender et (ikke alt for dyrt) program som kan holde styr på filer og dokumenter?

Jeg vil gerne kunne indtaste filbeskrivelser, emne, nøgleord mm. om mine filer i en slags database.

Det skal fungere sådan at jeg kan søge på f.eks. emne og så skal programmet kunne finde navne og beskrivelser på relavante filer.
Hvis filen hører sammen med andre filer skal disse filer også listes.

Håber det giver lidt mening.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB

SEGES Innovation

DevOps med ambitioner

Cognizant Technology Solutions Denmark ApS

Senior Test Manager

Acrelec Danmark

IT-supporter