Avatar billede androte Nybegynder
15. maj 2004 - 19:08 Der er 6 kommentarer

Ingen opstart?

Hej alle I kloge hoveder der ude i computerland :P

Jeg har lige samlet min computer, men der er noget galt... For når jeg trykker på tænd knappen, tænder den, men der kommer ikke noget skærmbillede, hvad er der galt?
(Skærm, bundkort, grafikkort og processor fejler intet)

Min opsætning:
AOpen QF 50C - Kabinet - strømforsyning 300 Watt
MSI 845 Ultra ARU (Tror nok det er det, det hedder?)
Intel Pentium 4 2,66 GHz
Asus Radeon 9600 128 mb DDR
Kingston 512 MB x 1 - DIMM 184-PIN - DDR - 266 MHz / PC2100
Maxtor HD 120 GB
Avatar billede bredker Nybegynder
15. maj 2004 - 19:10 #1
er det onbord grafikkort
ellers kontroler at det er trykket HELT i bund
Avatar billede androte Nybegynder
15. maj 2004 - 19:12 #2
Det ER trykket helt i bund... Ved fandme ikke hvad der er galt... pisse irreterende... Har haft mit bundkort og min processor sendt til it-butikken for at få det "lavet" (Troede det var brændt af)
Avatar billede bedsize Novice
15. maj 2004 - 19:19 #3
Har du sikret dig at dit bundkort ikke er i kontakt med dit kabinet, har engang selv glemt at bruge de isolerende dimser der skal bruges imellem bundkortet og skruerne. Hvilket medførte samme problemsom dig
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. maj 2004 - 11:14 #4
Får du ingen beep under opstart. ?
Det kræver selvfølgeligt, at case speakeren er koblet til MB.
Avatar billede androte Nybegynder
16. maj 2004 - 13:45 #5
2*bedsize: Hvad er det for nogen isolerende dimser? Har ikke hørt om før...
dragonknight: Nej jeg får overhovedet ingen beep under "opstart"
Avatar billede mazing Nybegynder
16. maj 2004 - 16:45 #6
Prøv at start maskinen kun med bundkort i til at starte med. Den bør brokke sig med nogle beep-lyde og så ellers fylde på med cpu(evt starte med bundkort + cpu), ram, gfx, hd..