Avatar billede remanx Nybegynder
15. maj 2004 - 17:29 Der er 4 kommentarer

Explore problemer! masser af add-ons

Hej!
Så blev det min tur til at blive angræbet af et elelr andet add-on crap, Hver gang jeg åbner min browser så er startsiden [ about:blank ] som indeholder en dejlig søge side som jeg ikke kan burge til en hat. Selvom jeg går ind og vælger noget andet som start side, så laver den det om til [ about:blank ] igen, arrr hjælp. Det ender nok med at jeg formatere, men hvis der er en som kan fortælle mig hvad jeg skal slette, eller hvor skidtet er..

Mvh Julian Dj
Avatar billede stefmeister Nybegynder
15. maj 2004 - 17:30 #1
Download Ad-Aware 6.0 den kan fjerne de der irriterende bugs
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. maj 2004 - 18:34 #3
Og du skal også have gang i det tunge skyts: Følg vejledningen for Spybot og Hijackthis her: http://www.arlet.dk/spybothjt.htm
Smid loggen herind, i dette spm, så vil vi kigge på den. Husk at indsætte *alle* linier fra loggen herinde.
Avatar billede arlet Juniormester
15. maj 2004 - 18:49 #4
jeps, først spybot/hijackthis. Så håber vi det er nok, ellers må vi have det meget tunge skyts i stilling