Avatar billede mose Nybegynder
14. februar 2001 - 09:01 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

hvad synes i ???

Jeg var lige et smut forbi Bella Center, da der var biludstilling... Jeg tænkte at der manglede nogle billeder af biler på nettet.

Jeg overvejer at lave siden om, så jeg kan få brugeren til at vende tilbage igen og igen... Måske ved at lave den lidt \'portal-agtig\' med links til de fedeste bilsider, samt med nogle debatfora hvor folk selv kan poste links til (bil)sider de synes er fede...

Men jeg tænkte om i ikke lige kunne tage et kig forbi www.autoprama.com og fotælle hvad i synes...??? Og måske komme med forslag til hvad der kunne laves om ?

/mose
Avatar billede jeanz Nybegynder
14. februar 2001 - 09:05 #1
Jeg mener at det er et meget flot design, men hvis du kigger tæt på baggrunde af de forskellige bilmærker, er billederne meget fnidret,og det ser ikke så godt ud at der er 1½ billede, så gør det hvide længere på billedet så du KUN ser et helt, hvis du ved hvad jeg mener, prøv at ordne der så er den megt flot!

Mvh

Jens
Avatar billede theartist Nybegynder
14. februar 2001 - 09:18 #2
Meget fedt indhold, men lav en form for navigering på forsiden, så man kan komme direkte til de enkelte biler, der interesserer en. Jeg ville lave en portalopstilling a la jubii, hvor du havde dit bilmærke istedet for kategorier og herunder de enkelte biler, så er det let at fylde på med nye biler og så får du netop de linkmuligheder du snakker om, for klart der er potentiale i en side, hvis du brænder nok for at lave den.
Avatar billede hobbez Nybegynder
14. februar 2001 - 10:10 #3
Pas på dit \'logo\'. Der er lidt Nike over det.

Men flot side!

/Rob
Avatar billede stoffer Nybegynder
14. februar 2001 - 12:49 #4
Jeg kan ikke lide ingangs-siden, den er faktisk ret dårlig synes jeg.

Roterende giffer, ingen tekst, ingen orden på billederne, dårligt renderet logo.

Når det så er sagt, synes jeg at resten er totalt fedt (alle underliggende sider).

Her er der nemlig orden i det, og det mest nødvendig er med. Man ved altid at panorama-billerne er til højre og billeder til venstre. MEN kunne du ikke lave popup på bilnavnene også?, så man kan få noget information om motor, ydelse, benzinforbrug mv.

/stoffer
Avatar billede cek Nybegynder
14. februar 2001 - 16:21 #5
Meget flot! ..men mangler lidt \'overordnede-tekniske-specifikationer\' krydderi, som >stoffer nævner.
Hent f.eks disse på modellernes egne sites og \'stjæl\' :-) (husk priser)

/cek
Avatar billede staz Nybegynder
15. februar 2001 - 12:14 #6
Pas på med for mange billeder på forsiden, det kan virke rodet...

---- Staz ----
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. februar 2001 - 21:51 #7
Netop forsiden bør loade ultra hurtigt. Det er først når du har fået den besøgende \"hooked\" at du kan tillade dig at loade sådan nogen tunge animationer.

Besynderligt toplinie der ser ud somon den høre til et helt andet site.

Ingensomhelst indikation af hvad der sker hvis man klikker på de klikbare steder.

Jeg kender godt den der java applet. men har aldrig fundet noget fornuftigt at bruge den til der retfærdiggjorde loadtiden. Har du?

mvh JakobA
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. februar 2001 - 12:13 #8
du mener da ikke seriøst at der skal være Daewoo eller skoda på siden vel? de kan ikke klassificeres som biler!

det er egentlig meget sejt at der er zoom involveret i billederne. Bliv ved med at udvikle siden!