Avatar billede lordnam Nybegynder
15. maj 2004 - 03:47 Der er 5 kommentarer

Opgradering af firmware på ALDI Traveler DC3010 - HER !

Hej.

Læs videre hvis du vil vide hvordan man opgraderer sin Firmware på et ALDI digicam, Traveler DC 3010.

Jeg var en af de heldige som fik købt et af de seneste ALDI digital kamera'er og er MEGET GLAD FOR DET !

Det blev identificeret som et "re-badge" af Toshiba PDR M700 og jeg kan verificere at det også er tilfældet det spiller som sagt med den nye version af Toshiba Firmwaren (version 1.10A).

Kameraet er lavet under flere mærker, men samme kammera.
Det er bla. kendt som Traveler DC3010, Supra Maginon DC3010, Premier DC3A30, Pretec 3A30 og Toshiba PDR M700 (måske endda flere).

Jeg har fået opgraderet firmwaren til version 1.10A (med den fra Toshiba PDR M700 og det spiller PERFEKT.

Hertil kan siges der er kommet 3 nye funktioner:
1. Større ikoner.
2. Manuel Fokus (SEJT).
3. Høj hastigheds billede "scroll" under preview af billederne.

Jeg har lavet instrukser for de af jer som også ønsker at komme op på en nyere version firmware (den er på engelsk, således andre brugere fra andre lande kan anvende den).

Jeg kan LOVE JER det virker, MEN vil selvfølgelig IKKE tage ansvar for opgraderingen. Men det spiller TRO MIG !

For at se hvordan man gør, gå hertil:
http://www.liquidsky.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=41&mode=&order=0&thold=0
Avatar billede serverservice Praktikant
15. maj 2004 - 10:45 #1
Har du tænkt på at oprette den som artikel?
Avatar billede lordnam Nybegynder
15. maj 2004 - 11:07 #2
Nej, jeg bruger aldrig eksperten - men hvis en af jer andre vil gøre det, feel free !
Ville blot dele min viden !
Avatar billede lordnam Nybegynder
15. maj 2004 - 11:33 #3
Well gør det sku selv, det er jo gode point at tjene, hvis jeg lige pludselig for brug for noget hjælp :-)
Avatar billede runner_dk Nybegynder
18. juni 2004 - 14:44 #4
Hej.

Tak for det du, det virkede perfekt første gang.
Avatar billede serverservice Praktikant
18. juni 2004 - 15:08 #5
husk at lukke