Avatar billede cyrusdk Nybegynder
14. maj 2004 - 22:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem ved konvertering fra Excel 2003 til Acrobat 6.0 Pro

Jeg har lavet et regneark i Excel, hvor jeg benytter mig af en template til en faktura. Efter at have oprettet et excel-dokument ud fra denne template og udfyldt dokumentet, klikker jeg på knappen der laver et PDF-dokument ud fra Excel-dokumentet.
Acrobat gennemfører processen og gemmer excel-dokumentet som en PDF-fil. Det er så her problemet opstår for når jeg så åbner den nye PDF-fil, er der en stor sort boks ud over hele dokumentet. Man kan altså ikke se det oprindelige Excel-dokument.
Hvad kan det skyldes og hvordan retter jeg det?

På forhånd tak.
-CyrusDK
Avatar billede hadaps Nybegynder
22. maj 2004 - 10:25 #1
prøv at bruge den virtuelle printer acrobat laver i stedet. Så du trykker på print i stedet, og så vælger acrobat printeren - det er den metode jeg altid bruger, og det har endnu ikke slået fejl...
Avatar billede cyrusdk Nybegynder
22. maj 2004 - 11:08 #2
Imponerende det må jeg sige :) Tænkt at det var så enkelt.
Mange tak for hjælpen.

-CyrusDK
Avatar billede hadaps Nybegynder
22. maj 2004 - 11:11 #3
det var da så lidt ;)