Avatar billede mullins Nybegynder
14. maj 2004 - 19:19 Der er 5 kommentarer

MP3 afspiller

Hejsa , jeg har købt en MP3 afspiller af mærket Mr. Platinum, men der er kun 32Mb plads på, så derfor har jeg købt 128Mb ekstra og sat i , og jeg kan godt høre nogle af de sange jeg ligger over på , men ved nogle fryser den bare , de 128Mb jeg købte er af mærket Performance.

Hvis der er nogle der ved hvad problemet kan være er jeg meget interesseret i at få det afvide .. !! plz

MvH Jacob Brammer Eggertsen // Mullins
Avatar billede strych9 Praktikant
14. maj 2004 - 19:22 #1
Har du eventuelt prøvet at lægge nogle af de mp3 filer du ved fryser over på 32mb drevet og se om de fryser derfra også?
Avatar billede mullins Nybegynder
14. maj 2004 - 19:25 #2
Hmm .. Nej prøver det lige .. !
Avatar billede mullins Nybegynder
14. maj 2004 - 19:29 #3
Der fryser den ikke ..
Avatar billede strych9 Praktikant
14. maj 2004 - 19:32 #4
ok, så vi kan konstatere at afspilleren ikke har problemer med de codecs og den bitrate som mp3 filerne er lagret i.

Hvis jeg var dig ville jeg simpelthen bytte de 128mb ram. Det tyder på en fysisk fejl på mediet, selvom jeg selvfølgelig ikke kan være sikker.
Avatar billede mullins Nybegynder
14. maj 2004 - 19:35 #5
Okay jeg vil prøve at kontakte PRC-Data på mandag .. Jeg skal nok sige når at jeg får en ny hvis det er .. og hvis det er det, så skriver jeg lige at du bare skal lave et svar hvis du vil have pointsne