Avatar billede staticmotion Nybegynder
14. maj 2004 - 17:42 Der er 3 kommentarer

sb audigy i dos promt

hep hey!
har et sb audigy player kort
bruger et program der hedder fasttracker til musik..det køre i dos mode...jeg kan ikke få programmet til at finde lydkortet i en dos promt..har instaleret  sblive dosdrv mappen og ændret min config og autoexec...hmm...hjælp ville være lækkert

hilsen mads..
Avatar billede soreno Praktikant
14. maj 2004 - 17:55 #1
Har du prøvet at indstille IRQ og DMA i options til fasttracker.

Der eksisterer også programmer til at editere xm/mod filer til Windows..
Avatar billede staticmotion Nybegynder
14. maj 2004 - 18:09 #2
ok..kan det være mine instilliger...ved det ikke du! har mine instillinger i autoexec'en jo..dem har jeg pasted til min tracker men den vil ikke finde kortet....hmm....btw..kender godt de andre trackers til xm...de er ikke gode..skal bruge ft2 for der er en god sampler og har brugt det i over 6 år eller mer...desuden så skal jeg kunne se sample size på samples i load sectionen...hmm
Avatar billede grav Nybegynder
16. maj 2004 - 17:55 #3
Jeg har lige haft FastTracker 3 beta til at køre i WinXP uden probs.
http://www.gwinternet.com/music/ft2/
FT3 er åbenbart en videreudvikling som blev lavet med henblik på Windows-kompatibilitet, men den er som sagt i beta og bliver ikke udviklet mere.
Men måske du kan bruge den?