Avatar billede dorgbar Nybegynder
14. maj 2004 - 15:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

comando der udføres på et givent tidspunkt

jeg vil gerne have et hver søndag klokken 8 er der en function der skal udføre sig selv, men jeg ved ikke hvordan det er smartest at lave sådan et.

jeg har tænkt på om man ikke bare kunne finde en bot og få den til at gå ind på en side hver søndag klokken 8, og så få php til at klare resten.
Er der nogen der kender et sted hvor man kan få en bot til det. uden selv at skulle til at have en server kørende
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2004 - 15:17 #1
Det kommer nok lidt an på hvad du skal. Hvis det er noget server-side er det oftest lettest at bruge et cronjob.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
14. maj 2004 - 15:18 #2
jeg skal bare have en bot der kan besøge en URL på et givent tidspunkt
Avatar billede dorgbar Nybegynder
14. maj 2004 - 15:20 #3
hvad er et cronjob " by the way"
Avatar billede frogen Nybegynder
14. maj 2004 - 19:44 #4
Hvad er en "bot" og hvilket OS taler vi om?
Avatar billede dorgbar Nybegynder
14. maj 2004 - 20:16 #5
ligemeget skal bare have et sted hvor man kan oprette en bot, som så kan instille til at besøge en side på et givent tildspunkt.
på den side er der så en form som afsender en mail.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
03. juni 2004 - 15:24 #6
over'n'out