Avatar billede sarcar Praktikant
10. maj 2004 - 23:44 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Få billeder i Internet Explorer

Jeg er ved at være træt af at halvdelen af billederne på websites ikke vises, men at der kun vises et kryds. Har nogen forslag til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2004 - 23:50 #1
Hej

Hvilken internet forbindelse benytter du? Hvilken browser benytter du?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
10. maj 2004 - 23:54 #2
Mange siger at det hjælper at tømme sine midlertidige internetfiler - prøv det først....

Desuden:

Har du på noget tidspunkt prøvet at tweake / optimere din internetforbindelse?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. maj 2004 - 23:55 #3
Kan se du bruger IE. Prøv derfor dette - Funktioner -> Internetindstillinger -> fanebledet "Avanceret" -> scroll ca. halvvejs ned og se om du kan ændre noget der.
Avatar billede sarcar Praktikant
10. maj 2004 - 23:55 #4
Har webspeed og benytter IE 6.0. Bruger Windows 98. Har scannet computer med opdateret Norton og ad-aware. Har opdateret IE hos microsoft og har endda for et par dage siden afinstalleret den og genindstaelleret igen.
Avatar billede sarcar Praktikant
10. maj 2004 - 23:57 #5
Har slettet temp-filer, midlertidige internetfiler og cookies. Hvordan tweaker man?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2004 - 23:57 #6
Start IE op. Klik på menupunktet funktioner->Internetindstillinger. Klik på slet filer. Marker slet al offline indhold og klik på ok.

Hjælper det?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2004 - 23:58 #7
ah lige 23 sekunder for sent. :) Er det alle hjemmesider der er problemer med?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
11. maj 2004 - 00:01 #8
Jeg spurgte om tweaking fordi mange får dette problem efter de har brugt forskellige programmer til at gøres deres browsere hurtigere på nettet med...
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
11. maj 2004 - 00:02 #9
"tweake" betyder bare: finjustere
Avatar billede sarcar Praktikant
11. maj 2004 - 00:12 #10
Undskyld jeg var væk lidt, men jeg slettede offline indhold, og det tog alligevel et stykke tid. Men det har desværre ikke hjulpet når jeg tester. Jeg har lagt mærke til at der nogen gange står "applet measure started" nede statuslinjen. Kunne det indikere noget?
Avatar billede sarcar Praktikant
11. maj 2004 - 00:13 #11
Nej jeg har ikke forsøgt at tweake.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. maj 2004 - 00:17 #12
Ved ikke om du overhovedet har set min kommentar *S*
Kommentar: victor-1
Avatar billede sarcar Praktikant
11. maj 2004 - 00:23 #13
Jo, jeg så den godt. Men jeg har også prøvet at trykke på "gendan standard", og så burde allefejl vel være rettet? Eller hvad?
Avatar billede sarcar Praktikant
11. maj 2004 - 00:24 #14
Skulle jeg måske afinstallere java-plugin'en?
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. maj 2004 - 00:24 #15
Hvis der blot er et rødt kryds, kunne det tyde på at du ikke har Java installeret.

Du kan stadig hente MS Java fra www.zzn.dk ellers kan du hente SUN JRE fra www.java.com.
Avatar billede asterisk Nybegynder
15. maj 2004 - 22:15 #16
>>jpvj du har en lille men betydelig stavefejl. Linket lyder:
http://www.znn.dk/
;-)
/mvh
Avatar billede sarcar Praktikant
17. maj 2004 - 13:14 #17
Jeg synes jeg efterhånden har prøvet hvad der kan prøves. Har nu også prøvet at afinstallere plu-in'en, men det hjalp ikke. Heller ikke af geninstallere den igen. Ikke flere forslag?
Avatar billede asterisk Nybegynder
18. maj 2004 - 09:50 #18
Du har gendannet standarder før.
Du skal være sikker på at der står en hak her:
Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret - der skal være en hak ved "Vis billeder".
Avatar billede sarcar Praktikant
18. maj 2004 - 12:08 #19
Jo der er et hak - desværre.
Avatar billede bellisimo Nybegynder
18. maj 2004 - 13:13 #20
Tja... for mig lyder det som et RAM-problem. Du skriver du benytter Win98 (=gammel pc), samtidig kører du IE 6.0, dvs. du har sikkert opgraderet din pc halvt ihjel ;-)

Prøv at installere en mindre krævende browser som f.eks. Opera - eller fyr noget mere RAM i boksen.

Hvad er konfigurationen af PC?
Avatar billede snabelvand Nybegynder
19. maj 2004 - 20:48 #21
Jeg har selv haft lignende problemer. Den ene gang viste det sig at ligge i en software-firewall. Har du måske en sådan kørende, kan du jo prøve for en kort bemærkning at deaktivere den og se om billederne bliver vist.
Avatar billede sarcar Praktikant
22. maj 2004 - 21:01 #22
Firewallen var faktisk kodeordet. Deaktiverer jeg min Norton firewall er der overhovedet ikke nogen problemer. Nu skal jeg bare have fundet ud af hvad jeg gør med den. Har lige installeret en ny udgave, men det hjalp ikke så meget. Jeg siger tak til alle som har forsøgt at hjælpe. Det er fedt at så mange har givet forslag. Operaforslaget har jeg også taget til mig, men jeg synes det ikke altid viser siderne helt korrekt. Min egen side f.eks., <a href="http://www.naegele.dk" target="_blank">www.naegele.dk</a>, med css-layout vises f.eks. ikke helt som den gør i IE, men det må jeg se at få justeret i koden. Snabelvand, hvis du lægger svar deler jeg point mellem bellisimo og dig.