Avatar billede renehfrederiksen Nybegynder
10. maj 2004 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PDF på Windows 2003 Terminal Server

Jeg har følgende problem:

Jeg har 3 Windows 2003 Terminal Servers, som kører med NLB. På dette setup vil jeg gerne, såfremt det er muligt, installere Acrobat 6.0 Professional. Jeg er dog klar over at den ikke er certificeret af Microsoft.

Er der nogen der har erfaring med denne,- eller med tidligere versioner af Acrobat Professional?

En prøveinstallation er foretaget, men af endnu ukendte årsager kom der til sidst et så stort workload på serveren, så den havde timeout på bruger-tilkoblingerne.

Jeg vil være utroligt glad for input, tips eller URL's.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2004 - 20:26 #1
Hej

Jeg mener denne opdatering løser problemet:
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2366
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2004 - 20:31 #2
Avatar billede vistodk Nybegynder
05. juli 2004 - 09:27 #3
Det virker fint med både v5.0 og 6.0.

Men husk at installer den lokalt og ikke via. terminal sessionen