Avatar billede webdesigner Praktikant
10. maj 2004 - 19:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

$ i mine øjne :D

Har lige fået brev om at XXX.dk er interesseret i mit domæne navn.

hvad kan jeg forlange og hvordan griber jeg det an ?
Avatar billede riversen Nybegynder
10. maj 2004 - 20:02 #1
det afhænger vel af hvor mange besøgende du pt har o.l.... eller er der nok ikke meget at hente, med mindre du tror de er meget desperate... hvilket domæne har du?
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. maj 2004 - 20:04 #2
Riversen..
hmmm... kunne sætte mig dårligt his de fik nys om at jeg ikke aner noget....
men siden er Pt ikke oppe...
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. maj 2004 - 20:06 #3
og har faktisk aldrig været det...
Avatar billede php Novice
10. maj 2004 - 20:17 #4
Hvad er domænet?
Avatar billede exp Juniormester
10. maj 2004 - 20:19 #5
Vil også mene det er rimelig relevant, at vi kender domænet...
Avatar billede jonasm Nybegynder
10. maj 2004 - 20:48 #6
Du er øjensynligt IKKE kompetent til at foretage en handel, - af sådanne propotioner, kontakt mig på msn (styled@styled.dk), og jeg skal forestå vejledning ad libitum!
Avatar billede jonasm Nybegynder
10. maj 2004 - 20:49 #7
proportioner*
Avatar billede strych9 Praktikant
10. maj 2004 - 22:24 #8
Hvis det er et varemærke de har registreret så kan de vist godt tvinge dig til at overdrage det kvit og frit. Så pas på ikke at lave et urealistisk forslag. Fyren som havde http://www.politietsefterretningstjeneste.dk/ blev feks tvunget til at overdrage det.
Avatar billede sharkman Nybegynder
14. maj 2004 - 18:36 #9
Prøv at bede pgl. om et bud - sådan for at få et fingerpeg om, hvor interesseret, han er.. så kan du også bedre vurdere, om DU evt. er interesseret..
Avatar billede webdesigner Praktikant
16. juni 2004 - 10:34 #10
lukker