Avatar billede kenngth Nybegynder
10. maj 2004 - 19:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et billede med flere integrede links.

hej. Hvordan får jeg lavet et billede med flere links i samme billede. Jeg forestiller mig noget som fungerer på samme måde som landkortet i venstre side af billedet på denne hjemmeside: www.just-eat.dk.
Her kan man alt efter hvilken landsdel cursoren er over klikke og få en speciel liste for det landsdels link.

Det vil jeg gerne vide tak
Avatar billede mranders Nybegynder
10. maj 2004 - 19:29 #1
kan du ikke bare klippe billedet ud i flere dele ?
Avatar billede kenngth Nybegynder
10. maj 2004 - 19:31 #2
Jo det ku jeg jo. Men det var ikk det jeg ville.
Avatar billede festkongen Nybegynder
10. maj 2004 - 19:36 #3
Så kan du styre det via maps - se nedenstående artikel:

http://www.html.dk/artikler/00024/
Avatar billede kenngth Nybegynder
10. maj 2004 - 19:39 #4
TAK for hjælpen skal du ha. det kan jeg godt bruge
Avatar billede festkongen Nybegynder
10. maj 2004 - 19:41 #5
Det var så lidt :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
10. maj 2004 - 19:51 #6
Det er også sådan det er lavet på www.just-eat.dk....med maps (hotspots der skifter billeder)
Avatar billede kenngth Nybegynder
10. maj 2004 - 19:53 #7
Altså brugte just eat også det som html-artiklen fortalte, eller hvordan skal jeg forstå den der miss-q
Avatar billede miss-g Seniormester
10. maj 2004 - 22:04 #8
Ja kenngth - du kan f.eks. stå på deres side. Så går du op i menuen i din browser (Filer) - og vælger "gem som" så får du hele html siden inkl. fotografier/billeder.

Jeg åbnede så html siden i Dreamweaver og der kan man se hotspots/maps på billedet med danmarkskortet.